Sześć stacji wyłączonych z r ...

W najbliższy weekend, z ruchu zostanie wyłączonych sześć stacji: Świętokrzyska, Centrum, Politechnika, Pole Mokotowskie, Racławicka oraz Wie ...

Grzegorz

Dzisiaj rano nagle zmarł Pan Grzegorz Ledzion Członek Zarządu ,Dyrektor ds. Eksploatacji, wieloletni pracownik Metra Warszawskiego Sp. z o.o ...

Metro na Wolę i na Targówek

Zapadła decyzja odnośnie budowy kolejnych odcinków drugiej linii metra. Jednocześnie dobudowane zostaną po trzy stacje w obu kierunkach.

Wielki kredyt na nowe wagony ...

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju udzieli kredytu na zakup pociągów dla drugiej linii metra. Według ratusza są jeszcze szanse, że jej budow ...
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
rss

Co słychać pod ziemią

Protesty przeciwko blokowaniu metra

Mieszkańcy Pragi protestują przeciwko blokowaniu budowy drugiej nitki metra. Członkowie Związku Stowarzyszeń Praskich protestowali pod ambasadą Hiszpanii i Chin. Są to ambasady krajów, skąd pochodzą obaj przegrani w przetargu na budowę metra - konsorcjum Acciona Infraestructuras i Overseas Engineering Group. Zdjęcia zawdzięczamy życzliwemu internaucie.



05 października 2009
Komentarzy: 4
Czarek @ 06.10.2009 07:52
Chyba pierwszy raz popieram protest :)
irekr @ 06.10.2009 12:13
Również popieram.
Co jakiś czas słyszy się o tym ze gdzieś jakaś chińska firma coś postawiła i się zawaliło.... Ostatnio chyba w Indiach było tak z jakimś budynkiem co się zawalił.
To że chińskie wyroby są tanie to wiadomo, ale wiemy na jakich zasadach się to odbywa; na niewolniczej pracy prostych ludzi za głodowe pensje i substandardowy poziom życia.
Wole by wydano na budowę większe pieniądze a budowla nie rozpadła się po dwóch latach. Gospodarka chińska nadal opiera się o zasadach gospodarki planowej i komunistycznej, gdzie pojęcie jakości i trwałości nie istnieje, jest to tylko problem "wykonania planu".
Najtaniej zawsze oznacza najgorzej.
ikds @ 11.10.2009 11:05
"Najtaniej zawsze oznacza najgorzej." guzik prawda - gdyby nie dążenie do obniżania ceny - komputery nadal kosztowałyby majątek. Co do jakości-w zasadzie większośc produktów pochodzi teraz z Azji -to kwestia spełniania norm(inne są gdy produkują dla siebie, a inne gdy dla zagranicznych korporacji)... Chociaż moim zdaniem cena powinna byc kalkulowana w inny sposób - w kosztorysie powinno byc wypisane ile zarobi skarb państwa na podatkach (czyli np. gdzie będą kupowane materiały, oraz do kogo trafią pensję) - o to można pomniejszyc ostateczną cenę[i tak wróci do państwa] - co jednocześnie będzie promowało bardziej uczciwy system wynagradzania pracowników, oraz rozwijało naszą gospodarkę...
Katherine @ 27.11.2012 08:03
That's our neocons for you john. Gotta kept the beast fed with our taxes and bond drlalos-debt or they will keep raising our taxes. Build those stadiums, museums and anything else they desire but some of our dems are in the game too now, haven't you noticed. That's what the 2 team tax subsidized football game appears to be about. Keeping these vendors fed, fat and happy! It doesn't matter that we have major league baseball 20 minutes away or colleges all around, we must have more, more and more .all paid for by his & her property taxes during a recession with layers upon layers of taxing zones (MUDs, LIDs, tolling boards, Hospital districts, junior college and university zones, TIRZs, HOAs, MMDs, and of course our usual school district, county, city, etc.). I wonder if Howard and some of our conservative or liberal elected officials can think of any more creative ways to squeeze us???
Odpowiedz
Imię (wymagane)

Security Image

Wpisz tekst z obrazka (wymagane)
| Wykasuj dane

Komentarze

Metro na Wolę i na Targów ...

dobry pomysł na budowę 3 linii tej trasy
oby doszło do porozumienia tych stron.
- KAROL R

Departament propozycji: p ...

Czwarta linia metra w Warszawie z Wilanowa przez Sadybę wzdłuż Sobieskiego, przez Plac Unii Lubelskiej, stacje metra Politechnika, Dworzec Centralny i wzdłuż Alei Jana Pawła, obok Arkadii, p ...
- mateusz

Pies zatrzymał metro

We've arrievd at the end of the line and I have what I need!
- Arsenio

Metro dla niepełnosprawnych

That's a qu-tiiwktced answer to a difficult question
- Craig

Departament propozycji: p ...

Myślę, że na obecną chwilę, budowanie obwodowych linii metra w Warszawie nie ma sensu i nigdy nie będzie miało racji bytu, czyli takich otaczających Centrum i Środmieścia Warszawy.
Le ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

Kolejna np. piąta linia metra, powinna być poprowadzona Alejami Krakowskimi, ulicą Grójecką, Alejami Jerozolimskimi do Ronda Waszyngtona, dalej Alejami Jerzego Waszyngtona do Ronda Wiatraczn ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

W przyszłości kolejna linia metra (np. czwarta w kolejności) powinna powstać z Ursynowa, dalej ul.Poleczki, przy Lotnisku Okęcie, dalej wzdłuż ul.Żwirki i Wigury, dalej do Placu Zbawiciela, ...
- Tomasz

Wielki kredyt na nowe wag ...

jeden właśnie się spalił....
- kkkknjnj

Yackoo proponuje: wstawci ...

Niestety, mf3j przyjaciel, metro nie jdieze do Westchester County, w związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do i od Grand Central jest na Metro-North, ktf3ry jest kolej podmiejska.J ...
- Victoria

Nie! Dla 24h metra

Niestety, prawa strona Warszawy jest sycmetatysznie odcinana od miasta przez ZTM. Z pętli na Targf3wku Mieszkaniowym w kierunku Centrum kursowały linie 160, 460, 162, 462, 410, 517, a ich tr ...
- Ecem

© 2001-2011 Piotr Pietrzak

Niniejsza strona internetowa jest serwisem informacyjnym na temat Metra Warszawskiego. Jest to najstarsza strona o tematyce "metrowskiej" w polskim internecie, której założenie datuje się na połowę 2001 roku. Nie jest oficjalną stroną firmy Metro Warszawskie Sp. z o.o. Autor strony nie pracuje dla metra w Warszawie. W celu skontaktowania się z władzami Metra Warszawskiego należ udać się na oficjalną stronę spółki.