Sześć stacji wyłączonych z r ...

W najbliższy weekend, z ruchu zostanie wyłączonych sześć stacji: Świętokrzyska, Centrum, Politechnika, Pole Mokotowskie, Racławicka oraz Wie ...

Grzegorz

Dzisiaj rano nagle zmarł Pan Grzegorz Ledzion Członek Zarządu ,Dyrektor ds. Eksploatacji, wieloletni pracownik Metra Warszawskiego Sp. z o.o ...

Metro na Wolę i na Targówek

Zapadła decyzja odnośnie budowy kolejnych odcinków drugiej linii metra. Jednocześnie dobudowane zostaną po trzy stacje w obu kierunkach.

Wielki kredyt na nowe wagony ...

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju udzieli kredytu na zakup pociągów dla drugiej linii metra. Według ratusza są jeszcze szanse, że jej budow ...
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
rss

Co słychać pod ziemią

Wielki kredyt na nowe wagony metra. Przyjadą już za rok

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju udzieli kredytu na zakup pociągów dla drugiej linii metra. Według ratusza są jeszcze szanse, że jej budowa zostanie ukończona w terminie.

EBOiR da 320 mln zł. To prawie jedna trzecia pieniędzy potrzebnych na zakup 35 pociągów Inspiro od firmy Siemens. Reszta ma pochodzić z kredytu Europejskiego Banku Inwestycyjnego, dotacji unijnej i środków własnych Metra. Pierwsze dwa składy mają przyjechać pod koniec przyszłego roku, a wszystkie - rok później. Większość z nich będzie jeździć centralnym fragmentem drugiej linii metra.

Wciąż jednak nie zaczęła się budowa jednej z największych stacji tego odcinka - Dworzec Wileński. Inżynier ruchu w ostatnich miesiącach odrzucał kolejne plany objazdów w tym rejonie przygotowane przez wykonawcę. W ostatni piątek złożona została kolejna ich wersja. - Są szanse, że we wrześniu zaczną się tam prace przygotowawcze - mówi wiceprezydent miasta Jacek Wojciechowicz.

Według szefa Zarządu Transportu Miejskiego najbardziej prawdopodobny termin zamknięcia skrzyżowania Targowej i al. "Solidarności" to ostatni weekend września lub pierwszy października. Jacek Wojciechowicz twierdzi, że wciąż aktualny jest termin ukończenia centralnego odcinka w październiku 2013 r. Zaznacza jednak, że wiele zależy od tego, czy nie będzie większych kłopotów podczas samej budowy.

Źródło: śmik, Gazeta Wyborcza

30 sierpnia 2011
Komentarzy: 2
Marie @ 19.08.2012 23:50
Well 120 a night is high for me but I've been unable to find many heltos in big cities that are less so I used that as an estimate. The job I work at pays very little. It's pathetic actually the amount of money I make and I work with kids! I have to begin saving for a trip a year in advance just so I can keep something in my bank account. I love working with kids but my pay you can't actually live on unless you have a very strict budget. I'm glad to hear of this hostel. I may have to go with that. It would save me so much money!
kkkknjnj @ 17.11.2013 20:11
jeden właśnie się spalił....
Odpowiedz
Imię (wymagane)

Security Image

Wpisz tekst z obrazka (wymagane)
| Wykasuj dane

Komentarze

Metro na Wolę i na Targów ...

dobry pomysł na budowę 3 linii tej trasy
oby doszło do porozumienia tych stron.
- KAROL R

Departament propozycji: p ...

Czwarta linia metra w Warszawie z Wilanowa przez Sadybę wzdłuż Sobieskiego, przez Plac Unii Lubelskiej, stacje metra Politechnika, Dworzec Centralny i wzdłuż Alei Jana Pawła, obok Arkadii, p ...
- mateusz

Pies zatrzymał metro

We've arrievd at the end of the line and I have what I need!
- Arsenio

Metro dla niepełnosprawnych

That's a qu-tiiwktced answer to a difficult question
- Craig

Departament propozycji: p ...

Myślę, że na obecną chwilę, budowanie obwodowych linii metra w Warszawie nie ma sensu i nigdy nie będzie miało racji bytu, czyli takich otaczających Centrum i Środmieścia Warszawy.
Le ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

Kolejna np. piąta linia metra, powinna być poprowadzona Alejami Krakowskimi, ulicą Grójecką, Alejami Jerozolimskimi do Ronda Waszyngtona, dalej Alejami Jerzego Waszyngtona do Ronda Wiatraczn ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

W przyszłości kolejna linia metra (np. czwarta w kolejności) powinna powstać z Ursynowa, dalej ul.Poleczki, przy Lotnisku Okęcie, dalej wzdłuż ul.Żwirki i Wigury, dalej do Placu Zbawiciela, ...
- Tomasz

Wielki kredyt na nowe wag ...

jeden właśnie się spalił....
- kkkknjnj

Yackoo proponuje: wstawci ...

Niestety, mf3j przyjaciel, metro nie jdieze do Westchester County, w związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do i od Grand Central jest na Metro-North, ktf3ry jest kolej podmiejska.J ...
- Victoria

Nie! Dla 24h metra

Niestety, prawa strona Warszawy jest sycmetatysznie odcinana od miasta przez ZTM. Z pętli na Targf3wku Mieszkaniowym w kierunku Centrum kursowały linie 160, 460, 162, 462, 410, 517, a ich tr ...
- Ecem

© 2001-2011 Piotr Pietrzak

Niniejsza strona internetowa jest serwisem informacyjnym na temat Metra Warszawskiego. Jest to najstarsza strona o tematyce "metrowskiej" w polskim internecie, której założenie datuje się na połowę 2001 roku. Nie jest oficjalną stroną firmy Metro Warszawskie Sp. z o.o. Autor strony nie pracuje dla metra w Warszawie. W celu skontaktowania się z władzami Metra Warszawskiego należ udać się na oficjalną stronę spółki.