Sześć stacji wyłączonych z r ...

W najbliższy weekend, z ruchu zostanie wyłączonych sześć stacji: Świętokrzyska, Centrum, Politechnika, Pole Mokotowskie, Racławicka oraz Wie ...

Grzegorz

Dzisiaj rano nagle zmarł Pan Grzegorz Ledzion Członek Zarządu ,Dyrektor ds. Eksploatacji, wieloletni pracownik Metra Warszawskiego Sp. z o.o ...

Metro na Wolę i na Targówek

Zapadła decyzja odnośnie budowy kolejnych odcinków drugiej linii metra. Jednocześnie dobudowane zostaną po trzy stacje w obu kierunkach.

Wielki kredyt na nowe wagony ...

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju udzieli kredytu na zakup pociągów dla drugiej linii metra. Według ratusza są jeszcze szanse, że jej budow ...
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
rss

Co słychać pod ziemią

Metro Warszawskie ponownie nagrodzone

Uprzejmie informujemy, że Metro Warszawskie otrzymało nagrodę podczas dorocznej międzynarodowej konferencji MetroRail 2011, która odbyła się w Mediolanie w dniach 14 – 17 marca br.

Konferencja MetroRail to okazja, aby porównać się z innymi operatorami metra na świecie, a także uczyć się jak tworzyć zaawansowany technologicznie, nowoczesny, ekonomiczny i bezpieczny system podziemnej kolejki. To także okazja do spotkań i wymiany doświadczeń dla ponad 300 delegatów - operatorów metra, a także czołowych dostawców technologii, przedstawicieli samorządów terytorialnych, analityków i ekspertów z całego świata.

W tegorocznej edycji konkursu Metro Warszawskie Sp. z o.o. zgłosiło swoje uczestnictwo w jednej kategorii: Najlepiej udoskonalane metro.

Dodatkowo uznano i doceniono nasze działania w zakresie ochrony środowiska i zostaliśmy finalistami także w tej ważnej kategorii. W finale tej kategorii jesteśmy już po raz drugi. Aktywność Spółki na tym polu działalności została dostrzeżona już w 2009 roku – zdobyliśmy wówczas nagrodę główną.

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe jury składające się z wybitnych fachowców zajmujących się problematyką metra. Uroczysta ceremonia wręczenia statuetek odbyła się 15 marca.

Źródło: informacja prasowa

02 kwietnia 2011
Komentarzy: 4
hulahala @ 04.04.2011 10:19
Ale w kwestii blaszanego pawilonu na Pl. Defilad (jako tymczasowej siedziby budowy II linii metra)na pewno nagrody nie będzie. Bo to jest klęska. A mogło być i estetycznie, i światowo, np gdyby sprowadzić polski pawilon z Expo lub zrobić jego kopię i zaadoptować na potrzeby metra.
Drakon61 @ 17.04.2011 23:38
Ochronili dżdżownice, zapomnieli o inwalidach. A co tam ludzie! Jest UD/oskonale, cudownie, PO prostu same cuda.
Prudence @ 27.02.2013 06:39
My porlbem was a wall until I read this, then I smashed it.
Vyacheslav @ 10.04.2013 02:04
Hi JC,Most people don’t know what they want out of “life”. By deuflat, many people end up choosing obvious things like money, power, etc …Yep. Many people go where money goes. That's why there's a discussion about the funding in theoretical physics I don't know what I want out of life either, but I think that many scientists have a pretty good idea what they want out of science. Just that they don't have the opportunity to realize that. And sometimes just are afraid to speak out, in order not to appear naively idealistic, unrealistic, philosophically biased, or well, maybe pot-smoking hippies I don’t have any idea as to what the “meaning” of life is.Maybe its better this way. What if you knew the meaning of life but didn't like it? There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened. ~ Douglas AdamsHi Who,the color is the blue of links. It's not. It has a definite green shade, I think its close by RGB#009dfc. In fact, I think there's an oil color that comes close: Coelinblau (sorry, don't know the English translation).Best,B.
Odpowiedz
Imię (wymagane)

Security Image

Wpisz tekst z obrazka (wymagane)
| Wykasuj dane

Komentarze

Metro na Wolę i na Targów ...

dobry pomysł na budowę 3 linii tej trasy
oby doszło do porozumienia tych stron.
- KAROL R

Departament propozycji: p ...

Czwarta linia metra w Warszawie z Wilanowa przez Sadybę wzdłuż Sobieskiego, przez Plac Unii Lubelskiej, stacje metra Politechnika, Dworzec Centralny i wzdłuż Alei Jana Pawła, obok Arkadii, p ...
- mateusz

Pies zatrzymał metro

We've arrievd at the end of the line and I have what I need!
- Arsenio

Metro dla niepełnosprawnych

That's a qu-tiiwktced answer to a difficult question
- Craig

Departament propozycji: p ...

Myślę, że na obecną chwilę, budowanie obwodowych linii metra w Warszawie nie ma sensu i nigdy nie będzie miało racji bytu, czyli takich otaczających Centrum i Środmieścia Warszawy.
Le ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

Kolejna np. piąta linia metra, powinna być poprowadzona Alejami Krakowskimi, ulicą Grójecką, Alejami Jerozolimskimi do Ronda Waszyngtona, dalej Alejami Jerzego Waszyngtona do Ronda Wiatraczn ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

W przyszłości kolejna linia metra (np. czwarta w kolejności) powinna powstać z Ursynowa, dalej ul.Poleczki, przy Lotnisku Okęcie, dalej wzdłuż ul.Żwirki i Wigury, dalej do Placu Zbawiciela, ...
- Tomasz

Wielki kredyt na nowe wag ...

jeden właśnie się spalił....
- kkkknjnj

Yackoo proponuje: wstawci ...

Niestety, mf3j przyjaciel, metro nie jdieze do Westchester County, w związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do i od Grand Central jest na Metro-North, ktf3ry jest kolej podmiejska.J ...
- Victoria

Nie! Dla 24h metra

Niestety, prawa strona Warszawy jest sycmetatysznie odcinana od miasta przez ZTM. Z pętli na Targf3wku Mieszkaniowym w kierunku Centrum kursowały linie 160, 460, 162, 462, 410, 517, a ich tr ...
- Ecem

© 2001-2011 Piotr Pietrzak

Niniejsza strona internetowa jest serwisem informacyjnym na temat Metra Warszawskiego. Jest to najstarsza strona o tematyce "metrowskiej" w polskim internecie, której założenie datuje się na połowę 2001 roku. Nie jest oficjalną stroną firmy Metro Warszawskie Sp. z o.o. Autor strony nie pracuje dla metra w Warszawie. W celu skontaktowania się z władzami Metra Warszawskiego należ udać się na oficjalną stronę spółki.