Sześć stacji wyłączonych z r ...

W najbliższy weekend, z ruchu zostanie wyłączonych sześć stacji: Świętokrzyska, Centrum, Politechnika, Pole Mokotowskie, Racławicka oraz Wie ...

Grzegorz

Dzisiaj rano nagle zmarł Pan Grzegorz Ledzion Członek Zarządu ,Dyrektor ds. Eksploatacji, wieloletni pracownik Metra Warszawskiego Sp. z o.o ...

Metro na Wolę i na Targówek

Zapadła decyzja odnośnie budowy kolejnych odcinków drugiej linii metra. Jednocześnie dobudowane zostaną po trzy stacje w obu kierunkach.

Wielki kredyt na nowe wagony ...

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju udzieli kredytu na zakup pociągów dla drugiej linii metra. Według ratusza są jeszcze szanse, że jej budow ...
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
rss

Co słychać pod ziemią

Jakie nazwy dla stacji II linii metra? Oto propozycje

Zanim na dobre rozkręci się budowa drugiej linii metra, Zespół Nazewnictwa Miejskiego proponuje zmienić nazwy większości stacji. Nie wszystkie jego pomysły wydają się jednak strzałem w dziesiątkę.

18 października 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 4

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

W dniu dzisiejszym 14.10.2010 r. rozstrzygnięto postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę 35 pojazdów sześciowagonowych metra. Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Konsorcjum firm: 1) Siemens Sp z o.o. Lider Konsorcjum, ul. Żupnicza 11 03-821 Warszawa; 2) Siemens Aktiengesellschaft Osterreich Członek Konsorcjum Siemensstraße 92, A-1210 Wiedeń; 3) Newag SA Członek Konsorcjum ul. Wyspiańskiego 3 33-300 Nowy Sącz, za cenę: 1.069.594.093,01 zł (netto).

14 października 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 1

Siemens dostarczy wagony II linii metra

1.069.594.093,01 złotych netto kosztować będzie 35 sześciowagonowych pociągów dla II linii metra. Metro Warszawskie rozstrzygnęło przetarg. Wygrała firma Siemens oferująca wagony marki inspiro.

14 października 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 2

Najdroższy kalosz w historii warszawskiego metra

To najpoważniejsza i najbardziej zdumiewająca awaria w historii warszawskiego metra. Od blisko miesiąca nie działają jedne z ruchomych schodów na stacji Centrum. W przyczynę awarii naprawdę trudno uwierzyć: mechanizm zniszczył kalosz jednej z pasażerek. But uszkodził część, która na świecie jeszcze nigdy się nie zepsuła.

01 października 2010 | Czytaj całość | Skomentuj jako pierwszy!

Metro: poznaj tajemnice mechanicznego kreta

Tunnel Boring Machine to gigantyczna, ultranowoczesna tarcza, która w ekspresowym czasie ma wydrążyć tunel II linii metra. Wszyscy już wiedzą, jakie gigantyczny kret ma zadanie do wykonania w stolicy. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, jak skomplikowana i ciekawa jest to maszyna. Odsłaniamy przed wami tajniki tej ogromnej "zabawki".

01 października 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 1

Kiedy wznowią budowę metra? Decyzja w poniedziałek

Jeszcze dziś Stołeczna Konserwator Zabytków wyda decyzję w sprawie rozpoczęcia badań archeologicznych na terenie budowy drugiej linii metra - dowiedział się portal tvnwarszawa.pl. To oznacza, że będzie można też wznowić prace przy budowie. Kiedy? O tym urzędnicy zdecydują w poniedziałek.

01 października 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 2

Budowa metra wstrzymana Znaleźli zabytki

Wstrzymano budowę centralnego odcinka II linii metra - ustalili reporterzy TVN Warszawa. Wszystko dlatego, że podczas prac budowlanych natrafiono na pozostałości przedwojennych budynków.

30 września 2010 | Czytaj całość | Komentarzy: 1

Zobacz, jak budują metro

Prace przy budowie II linii metra ruszyły. TVN Warszawa była pierwszą ekipą telewizyjną, która weszła na plac budowy szybu startowego.

22 września 2010 | Czytaj całość | Skomentuj jako pierwszy!

Nowsze 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Starsze

Komentarze

Metro na Wolę i na Targów ...

dobry pomysł na budowę 3 linii tej trasy
oby doszło do porozumienia tych stron.
- KAROL R

Departament propozycji: p ...

Czwarta linia metra w Warszawie z Wilanowa przez Sadybę wzdłuż Sobieskiego, przez Plac Unii Lubelskiej, stacje metra Politechnika, Dworzec Centralny i wzdłuż Alei Jana Pawła, obok Arkadii, p ...
- mateusz

Pies zatrzymał metro

We've arrievd at the end of the line and I have what I need!
- Arsenio

Metro dla niepełnosprawnych

That's a qu-tiiwktced answer to a difficult question
- Craig

Departament propozycji: p ...

Myślę, że na obecną chwilę, budowanie obwodowych linii metra w Warszawie nie ma sensu i nigdy nie będzie miało racji bytu, czyli takich otaczających Centrum i Środmieścia Warszawy.
Le ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

Kolejna np. piąta linia metra, powinna być poprowadzona Alejami Krakowskimi, ulicą Grójecką, Alejami Jerozolimskimi do Ronda Waszyngtona, dalej Alejami Jerzego Waszyngtona do Ronda Wiatraczn ...
- Tomasz

Departament propozycji: p ...

W przyszłości kolejna linia metra (np. czwarta w kolejności) powinna powstać z Ursynowa, dalej ul.Poleczki, przy Lotnisku Okęcie, dalej wzdłuż ul.Żwirki i Wigury, dalej do Placu Zbawiciela, ...
- Tomasz

Wielki kredyt na nowe wag ...

jeden właśnie się spalił....
- kkkknjnj

Yackoo proponuje: wstawci ...

Niestety, mf3j przyjaciel, metro nie jdieze do Westchester County, w związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do i od Grand Central jest na Metro-North, ktf3ry jest kolej podmiejska.J ...
- Victoria

Nie! Dla 24h metra

Niestety, prawa strona Warszawy jest sycmetatysznie odcinana od miasta przez ZTM. Z pętli na Targf3wku Mieszkaniowym w kierunku Centrum kursowały linie 160, 460, 162, 462, 410, 517, a ich tr ...
- Ecem

© 2001-2011 Piotr Pietrzak

Niniejsza strona internetowa jest serwisem informacyjnym na temat Metra Warszawskiego. Jest to najstarsza strona o tematyce "metrowskiej" w polskim internecie, której założenie datuje się na połowę 2001 roku. Nie jest oficjalną stroną firmy Metro Warszawskie Sp. z o.o. Autor strony nie pracuje dla metra w Warszawie. W celu skontaktowania się z władzami Metra Warszawskiego należ udać się na oficjalną stronę spółki.