przez Czarek » Śr lut 24, 2010 5:50 pm
Odcinek zachodni - 9 stacji,
Odcinek centralny - 7 stacji,
Odcinek wschodni północny - 6 stacji,
Odcinek wschodni południowy - 6 stacji.
Myślę, że stacje powinny powstawać w pakietach po 3 stacje. Wtedy punkty zawracania byłyby również co 3 stacje. Odcinki zewnętrzne ładnie dzielą się przez 3. Wtedy 21 stacji to 7 odcinków i 7 odrębnych przetargów. Odcinki mogą być budowane raz z lewej, raz z prawej strony. Zmniejszy to napięcia pomiędzy dzielnicami i w razie poślizgów z przetargami, nie sparaliżuje frontu robót. Widzę to tak w kolejności budowy i ogłaszania przetargów:
1 - odcinek zachodni I, przetarg 2011, budowa 2012-14,
2 - odcinek wschodni północny I, przetarg 2012, budowa 2013-15,
3 - odcinek zachodni II, przetarg 2013, budowa 2014-16,
4 - odcinek wschodni północny II, przetarg 2014, budowa 2015-17,
5 - odcinek wschodni południowy I, przetarg 2015, budowa 2016-18,
6 - odcinek zachodni III, przetarg 2016, budowa 2017-19,
7 - odcinek wschodni południowy II, przetarg 2017, budowa 2018-20.