Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

Ta kategoria poświęcona jest ogólnym tematom o Metrze Warszawskim. Wszystkie wątki tematyczne związane z Metrem w stolicy, zamieszcać proszę tu.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez zarembus » Wt paź 14, 2008 12:23 pm

Pod terminalem już jest stacja czyli trzeba tylko dobudować tory.
Druga sprawa to: Po co komplikować życie pasażerów samolotów tymi przesiadkami?

Co do projektu:
Druga linia metra: Co ona tak powyginana jest na odcinku Zachodnim?

Linia S1: Powinna biec do Otwocka.

Reszta OK. Zrób jeszcze linie SKM obwodową i dodaj jakąś linie do Piaseczna i do Błoni

A linie WKD można rozwiązać tak: WKD pościć Trasa Średnicową i na Gocław. A linie SKM4 z Wileniaka przedłużyć po linii metra (żółtej).
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Postprzez Emigrant » Wt paź 14, 2008 2:41 pm

:brawo: pomysł z tymi autobusami np. do stacji W-wa Okęcie jest bardzo dobry przynajmniej do czasu wybudowania tunelu. Problem największy jaki (jeszcze) nurtuje te miasto i cały ten kraj to mało kreatywne i nie myślące władze post komunistyczne, które cieszy się stanowiskami i tyle :sad: Nie predko to się zmieni. Jedyna nadzieja w społeczeństwie ur. po '89 (może) :eee:
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Postprzez replee » Wt paź 14, 2008 3:51 pm

"Druga sprawa to: Po co komplikować życie pasażerów samolotów tymi przesiadkami?"

Czy ja wiem czy to taka komplikacja... nie mówię że to ma być rozwiązanie docelowe, ale jak stwierdził emigrant czasowe, do momentu gdy SKM nie zostanie poprowadzone pod lotnisko. Wierz mi, stanie (właśnie tak, nie jechanie, tylko stanie) w autobusie z lotniska do centrum w godzinach szczytu do najprzyjemniejszych nie należy, bo nie dość, że podróż od lotniska do Dw. Centralnego trwa 30-45 minut (wiem z własnego doświadczenia), to jeszcze trzeba pamiętać o bagażach, które w połączeniu z pasażerami wsiadającymi na pośrednich przystnkach dają prawdziwy horror...

"Druga linia metra: Co ona tak powyginana jest na odcinku Zachodnim?"

Bo uznałem, że mieszkańcom blokowisk na Jelonkach metro bardziej się przyda niż mieszkańcom Szelig. TW planują poprowadzenie torów do Szelig, więc nie widzę powodu dla którego mieszkańcy Jelonek mieliby nadal tłuc ię autobusami podczas dojazdu do centrum, stojąc w korku na Połczyńskiej czy Górczewskiej.

"Linia S1: Powinna biec do Otwocka."

To akurat nie problem, poprostu w pierwszym zamyśle sugerowałem się tym, jak do tej pory funkcjonowała S-1 :-]

"Zrób jeszcze linie SKM obwodową"

Szczerze mówiąc takowa wydaje mi się poprostu zbędna, bo funkcję komunikacji obwodowej świetnie spełniałyby tramwaje, postaram się jeszcze dziś nakreślić na tej mapce co mam dokładnie na myśli. A poza tym namiastka obwodowej SKM'ki to trasa linii S-1, która przebiegając przez średnicą skręcałaby w kierunku Połczyńskiej (przy której znajduje się parking P&R, który mógłby odżyć dzięki szybkiemu połaczeniu szynowemu z centrum), dalej biegłaby w kierunku Dw. Gdańskiego, a swój bieg kończyłaby przy stacji Wa-wa Żerań, gdzie zaznaczyłem parking P&R. Myślę że w całym tym rozmarzeniu się na temat metra nie można zapominać, że tramwaje to też dość skuteczny i szybki środek komunikacji.

"A linie SKM4 z Wileniaka przedłużyć po linii metra (żółtej)."

W jakim celu? Ludzie wysiadając na Wileńskim mieliby do wyboru nie dość że tramwaje, to jeszcze dwie linie metra - w pełni wystarczająco.
Are You In Search Of Sunrise Too?
replee
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 14
Dołączył(a): So paź 11, 2008 7:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zarembus » Wt paź 14, 2008 6:36 pm

replee napisał(a):W jakim celu? Ludzie wysiadając na Wileńskim mieliby do wyboru nie dość że tramwaje, to jeszcze dwie linie metra - w pełni wystarczająco.


Chyba się nierozumiemy. Chodziło o to:
Linia żółta podzielona na dwie linie:
Odcinek zachodni do Wileniaka połączony z linia do Zielonki/Wołomina. Daje to możliwość mieszkańcom Ząbek/Wołomina/Kobyłki szybki i bez przesiadkowy dojazd do centrum.

Odcinek wschodni (Gocław/Grochów) połączony przez średnice w WKD Grodzisk/Milanówek/Pruszków/Janki
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Postprzez replee » Śr paź 15, 2008 1:17 pm

http://www.speedyshare.com/397147157.html

coś takiego masz na myśli?

w sumie właśnie przy tworzeniu całego tego układu chodziło mi też o to, aby pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej, głównie tej szynowej - skuteczniejszej - mieli do wyboru jak najwięcej alternatyw (stąd też wszystkie linie przecinają się ze sobą w taki sposób, aby dotarcie do celu wymagało max jednej przesiadki [ale żeby nie było - nie wszędzie udało mi się to wymyślić maxymalnie efektywnie]). Prawda jest taka, że przesiadek nigdy się tak naprawdę nie uniknie, a poza tym przesiadka z szybkiego SKM do szybkiego metra wcale nie komplikuje tak bardzo sprawy, bo czas oczekiwania jest dość krótki. A już poza samą kwestią wygody, to pozostaje pytanie czy byłaby możliwość przebicia SKM'ki pod Targową i dalej... pozostaje oczywiście pytanie czy napewno dobrze zrozumiałem Twój zamysł :-)

PS na tej -> http://www.speedyshare.com/397147157.html mapce zaznaczyłem czarną linią przebieg obwodowej linii tramwajowej, biegnie mniej więcej podobnym szlakiem jak tory kolejowe na których miałaby w zamyśle HGW i jej urzędników zaistnieć obwodowa linia SKM.
Are You In Search Of Sunrise Too?
replee
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 14
Dołączył(a): So paź 11, 2008 7:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zarembus » Śr paź 15, 2008 2:35 pm

SKM na pewno się przebije przez Targową ponieważ SKM (Gocław) biegła by po obecnym wiadukcie a przed Wschodnim się dopiero chowała w ziemie i dalej leciała w kierunku Grochowa.


I taka prośba techniczna. Mógłbyś dodawać te mapki w formacie JPG czy GIF i najlepiej na serwerach typu: fothost.pl czy imageshack.us Ułatwiło by to nam przeglądanie i analizowanie tych map.
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Postprzez zarembus » Pt paź 17, 2008 10:56 pm

Sorry za post pod postem.
Plan na około 2030 ,lecz przy naszym tępie to +2080.

Oto mój najnowszy projekt:
Nie będę tutaj tłumaczył co i jak. Lepiej to zobrazować:
Linie SKM:
S1: Wólka Weglowa - Otwock
Obrazek

S2: Grodzisk Maz. - Sulejówek Mił.
Obrazek

S3: PL Okęcie - Winnica
Obrazek

S4: Piaseczno - Legionowo
Obrazek

S45: Bielawa - Wołomin
Obrazek

S50/S55: Dw.Wschodni - Dw.Wschodni
Obrazek

S6: Błonie - Wołomin
S65: Gołąbki - Zielonka
Obrazek


Linie Metra:
M10: Powsin - Młociny
M15: M.Wilanów - Młociny
M20: Mory - Toruńska
M25: Lot. Bemowo - Toruńska
M30: Augustówka - Szamocin
Obrazek

Rozbudowa Sieci Tramwajowej + Stołeczny Szybki Tramwaj (SST):
Obrazek

Light Rain: "Projekt SST 70":
Obrazek

Mapa całego zbiorkomu:
Obrazek

Schemat Zarządzania Spółkami:
Obrazek

Stacje na których zatrzymują się pociągi Kolei Mazowieckich:
Dw. Gdański
Dw. Wileński
Dw. Wschodni
Dw. Zachodni
Lotnisko Okęcie
Rembertów
Służewiec
Toruńska
+ Stacje Graniczne

Koleje Wysokich Prędkości Linia "Y". Przebieg na terenie Warszawy:
Obrazek

Projekt zawiera także wpuszczenie w tunel (Poziom -1) tory kolejowe na odcinku:
Dw. Zachodni - Solec
Anin - Falenica

Przyszłość +2050/75r.
Przesunięcie:
Dw.Wschodni >> Regionalne Centrum Przesiadkowe "Wschód": okolice za Rembertowem. + Przebudowa Dw.Wschodniego na lokalną stacje.
Dw.Zachodni >> Regionalne Centrum Przesiadkowe "Zachód": okolice Odolan, Gołąbek + Przebudowa Dw.Zachodniego na lokalną stacje.
Budowa:
Regionalne Centrum Przesiadkowe "Południe" >> okolice Jeziorek, Dawid
Regionalne Centrum Przesiadkowe "Północ" >> las przed Legionowem
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Postprzez zarembus » So lis 01, 2008 8:20 pm

Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu:

Cz. II
REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH

1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras:
Linia Trasa Częst. (szczyt/poza)
KM1xx
KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h
KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h
KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h
KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h

KM2xx
KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h
KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h
KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m.
KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h
KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h
KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h
KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h
KM278 Siedlce – Łuków 2h
KM279 Siedlce – Czeremcha 12h

KM3xx
KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h
KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h
KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h

KM4xx
KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m
KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m
KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h
KM437 Radom – Ciechanów 2/4h
KM438 Radom – Działdowo 1/2h

KM6xx
KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m
KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h
KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h
KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h

KM7xx
KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h
KM717 Sierpc – Kutno 3h
KM757 Sierpc – Pułtusk 4h

KM8xx
KM812 Radom – Przysucha 3h
KM853 Dęblin – Drzewica 3h
KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h

KM9xx
KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h
KM912 Łapy – Szczytno 24h
KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h
KM948 Łuków – Ostrołęka 24h


Przyszłość
Kozienice – Dęblin
Kozienice – Radom
Piaseczno – Grójec
Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą
Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz
Mława – Maków Maz.


2. Reforma Kolei Mazowieckich:

Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd.
Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.).
ZTA zarządzane by było przez:
-60% Samorząd Wojewódzki
-40% Urząd Miasta Warszawa

3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej
W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej)
Obrazek
Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM
Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami)
Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego.

Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk)



4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach:
Kod: Zaznacz cały
Stacja       Linie KM                      Częst. KM  Częst. SKM Częst. Ogólna
Sulejówek    216,217,226,230,279           12/20      20/30      7,5/12
Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240       12/20      20/30      7,5/12
Otwock       126,137                       30/60      20/30      12/20
Błonie       101,104,126,137               30/60      20/30      12/20
Piaseczno    426,437,438                   30/60      20/30      12/20
Legionowo    405,426,437,438               10/15      20/30      7/10
Wołomin      602.604,605,624               12/20      20/30      7,5/12
War. Wsch.   -------------------------      6/12      4/6        2,5/4
[/code]
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Postprzez Marduk » Wt gru 23, 2008 12:56 am

zarembus napisał(a):Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu:

Cz. II
REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH

1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras:
Linia Trasa Częst. (szczyt/poza)
KM1xx
KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h
KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h
KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h
KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h

KM2xx
KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h
KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h
KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m.
KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h
KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h
KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h
KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h
KM278 Siedlce – Łuków 2h
KM279 Siedlce – Czeremcha 12h

KM3xx
KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h
KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h
KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h

KM4xx
KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m
KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m
KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h
KM437 Radom – Ciechanów 2/4h
KM438 Radom – Działdowo 1/2h

KM6xx
KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m
KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h
KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h
KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h

KM7xx
KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h
KM717 Sierpc – Kutno 3h
KM757 Sierpc – Pułtusk 4h

KM8xx
KM812 Radom – Przysucha 3h
KM853 Dęblin – Drzewica 3h
KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h

KM9xx
KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h
KM912 Łapy – Szczytno 24h
KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h
KM948 Łuków – Ostrołęka 24h


Przyszłość
Kozienice – Dęblin
Kozienice – Radom
Piaseczno – Grójec
Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą
Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz
Mława – Maków Maz.


2. Reforma Kolei Mazowieckich:

Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd.
Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.).
ZTA zarządzane by było przez:
-60% Samorząd Wojewódzki
-40% Urząd Miasta Warszawa

3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej
W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej)
Obrazek
Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM
Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami)
Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego.

Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk)



4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach:
Kod: Zaznacz cały
Stacja       Linie KM                      Częst. KM  Częst. SKM Częst. Ogólna
Sulejówek    216,217,226,230,279           12/20      20/30      7,5/12
Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240       12/20      20/30      7,5/12
Otwock       126,137                       30/60      20/30      12/20
Błonie       101,104,126,137               30/60      20/30      12/20
Piaseczno    426,437,438                   30/60      20/30      12/20
Legionowo    405,426,437,438               10/15      20/30      7/10
Wołomin      602.604,605,624               12/20      20/30      7,5/12
War. Wsch.   -------------------------      6/12      4/6        2,5/4
[/code]


czy ktoś mi może podesłać cały swój projekt? będę wdzięczny:P taka komunikacja za milion lay:P

piszcie: lordnever@pocztownia.org

Dla najlepszych nagrody się szykują;)
Avatar użytkownika
Marduk
Znawca
Znawca
 
Posty: 269
Dołączył(a): Śr cze 01, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Targowek [WAWA]

Postprzez pfoka » Wt gru 23, 2008 1:41 pm

Na początku pomyśl co jest nie tak z M25 (LOTNISKO BEMOWO)
Tam się nie da przeprowadzić metra! Do tego myślę, że do 2080r. nie zlikwidują lotniska - to najważniejsze miejsce na Bemowie (Żal fanów sportów motorowych). stacja Nowe Bemowo, a Bemowo - mam inny pomysł - CHOMICZÓWKA - Conrada - CH Bemowo - Aplauz (Radiowa - powst. Śląskich) - Powstańców Śląskich (M25>M20) - ... - Targowa - Dw. Wschodni i dalej trasą planowaną przez MW M3 do Gocławia.
Miłośnik Alstomu i Starych Bielan.
pfoka
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Pt sty 18, 2008 12:27 pm
Lokalizacja: z tąd!

Postprzez zarembus » Wt sty 27, 2009 11:03 pm

Zlikwidują.
Po otwarciu lotniska w Modlinie i Sochaczewie aerokluby można przenieść na te lotniska czy nawet na Okęcie. Poza tym na terenie lotniska Bemowo ma zostać wybudowana Trasa S7 i Trasa Mostu Północnego (źródło: siskom.waw.pl) Także losy lotniska w przeciągu najbliższych 15/20stu lat są już znane. Zaś linia która zaprojektowałem będzie budowana przy naszym tępie za jakieś 20/30 lat.
zarembus
Donator
Donator
 
Posty: 158
Dołączył(a): N mar 25, 2007 11:14 pm
Lokalizacja: W-wa Gocław

Re: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

Postprzez Nitrome » Pt wrz 11, 2009 11:41 pm

Hej, to mój pierwszy post na tym forum :). Kiedy leniwie przeglądałem mapkę sieci ZTM z autobusu, natchnęło mnie coś, żeby wymyślić własną siec planowanych linii metra. A na te forum zajrzałem, kiedy szukałem pomysłów innych na przebieg linii metra. Przeczytałem ten temat, i postanowiłem się tu zajerestrować :).

A więc nie owijajmy w bawełnę, oto moja mapa linii metra:

Obrazek
M1 - Nowodwory - Kabaty
M2 - Karolin - Stara Miłosna
M3 - Marki - Lotnisko Okęcie
M4 - Stare Bemowo - Rembertów

Jeszcze myślę nad kilkoma liniami, więc spoko :P.
Chciałem jeszcze napisać wiele rzeczy, ale zabrakło mi słów... Aha, i nie ma co robić linii na Tarchomin przez Targówek - przedłużona linia z Młocin załatwi sprawę transferu Tarchomin - Centrum.
Nitrome
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): Cz wrz 10, 2009 7:40 pm

Re: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

Postprzez Nitrome » Pn wrz 14, 2009 5:28 pm

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2wmkh2e&s=3

M1 M2 M3 M4 M5
Dodana linia M5, prowadząca od Dworca Zachodniego, przez całe Aleje Jerozolimskie, do skrzyżowania Targowa-Kijowska, później przez Szmulowinki, Szwedzką, Odrowąża, Wysockiego, Trasą Toruńską, Mostem Grota-Rowieckiego, Al. Armii Krajowej, Maczka, Al. Powstańców Sląskich, Połczyńską i do końcowej stacji "Karolin".

Poza tym likwidacja stacji metra na linii M1 przy Pułkowej.M1 M2 M3 M4 M5
Dodana linia M5, prowadząca od Dworca Zachodniego, przez całe Aleje Jerozolimskie, do skrzyżowania Targowa-Kijowska, później przez Szmulowinki, Szwedzką, Odrowąża, Wysockiego, Trasą Toruńską, Mostem Grota-Rowieckiego, Al. Armii Krajowej, Maczka, Al. Powstańców Sląskich, Połczyńską i do końcowej stacji "Karolin".

Poza tym likwidacja stacji metra na linii M1 przy Pułkowej.
Nitrome
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): Cz wrz 10, 2009 7:40 pm

Re: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

Postprzez sindbad » Pn wrz 09, 2013 1:39 am

??? Czy nie ma admina by usunąć ten spam ???
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
Avatar użytkownika
sindbad
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 66
Dołączył(a): So mar 05, 2005 5:51 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

Postprzez Piotr » N gru 15, 2013 7:13 pm

Admina nie było przez dłuższy czas. Na forum SPAM usunięty dopiero teraz. Zaproszenie do powrotu do dyskusji, rozesłane :jejej:
Avatar użytkownika
Piotr
Administrator
Administrator
 
Posty: 337
Dołączył(a): Pn lis 11, 2002 1:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do O metrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron