Awaria elektryczna w Warszawie

Ta kategoria poświęcona jest ogólnym tematom o Metrze Warszawskim. Wszystkie wątki tematyczne związane z Metrem w stolicy, zamieszcać proszę tu.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez Feuerwehr » Pn sty 15, 2007 2:21 am

mi też się podobają ale nie w tak zdewastowanym stanie, kiedy piszę te słowa faworki na szczęście powoli pięknieją! Ciemności byłyby ponieważ w PRLu nie instalowało się awaryjnego oświetlenia czego przykładem Centralny.
Avatar użytkownika
Feuerwehr
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 34
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 8:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Aniaa » Wt sty 16, 2007 1:21 am

MeWa napisał(a):... Pewne jest jedno, że gdyby wcześniej zaczęli budowę metra, to byłoby jego więcej.


Ja wiem, czy to pewne... w PRLu nic pewne nie bylo :p podejrzewam ze ciagle brakowalo by srodkow na budowe, no ale to tylko gdybanie
all political parties die at last of swallowing their own lies
Aniaa
Donator
Donator
 
Posty: 260
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 10:50 pm
Lokalizacja: Ursus

Postprzez MeWa » Pt sty 19, 2007 3:26 am

Wystarczy popatrzeć na inne miasta bloku sowieckiego, które dorobiły się w tym okresie metra...
Natomiast brakowanie środków w PRL-u (choć tutaj sprawa jest bardziej złożona) to nic w porównaniu ze skąpieniem środków w czasie transformacji. Gdyby budowa rozpoczęła się kilka lat później, to pewnie by nie została dokończona, wszak na początku lat 90-tych były głosy nawołujące do zaniechania budowy. Na szczęście ta była już zaawansowana.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Feuerwehr » Pn wrz 15, 2008 12:04 am

MeWa
Byłem w tym czasie pod ziemią, właśnie wchodziłem na stację Politechnika, gdy zgasła część oświetlenia (paliło się tylko ośiwetlenie awaryjne, więc było ciemno, nie działay schody, windy itp.). Ruch pociągów odbywał się normalnie, jedynie dłuższy rozruch pociągów był. Pociągi zatrzymywały się na stacji Politechnika.
Pełne oświetlenie stacji przywrócono po ok. 10-15 minutach. Dłuższy czas spowodowany był tym, że ręcznie trzeba było przestawić na zasilanie zastępcze...
Skąd pociągi biorą prąd do jazdy w czasie awarii (przed przestawieniem na zas. zast.) ? Czy nie-działające windy miały otwarte drzwi czy zamknięte (co mogłoby spowodować człowiekowi odcięcie ucieczki z windy) ? :-)
pozdrawiam serdecznie! Tomasz
Avatar użytkownika
Feuerwehr
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 34
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 8:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do O metrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron