Metro i stracone euro.

Ta kategoria poświęcona jest ogólnym tematom o Metrze Warszawskim. Wszystkie wątki tematyczne związane z Metrem w stolicy, zamieszcać proszę tu.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez polsmol » Wt lis 15, 2005 1:45 pm

Ja też nie mam obsesji, ale za każdym razem, kiedy go widzę to czuję się jakby mi towarzysz Józef S. pokazywał środkowy palec prawej dłoni. No i nie mogę odżałować pięknych kamienic, które zburzono, aby postawić ten gmach i parking wokół niego.

Co do placu to wydaje mi się, że można umiejętnie połączyć zabudowę biurową z przestrzeniami zielonymi tworząc przyjemną atmosferę, której nigdy nie będzie na obecnym wygwizdowie. Ten plac jest po prostu za duży. Zgadzam się jednak, że wszystko będzie lepsze niż stan obecny.
Ostatnio edytowano Śr lis 23, 2005 5:34 am przez polsmol, łącznie edytowano 1 raz
polsmol
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Dołączył(a): Pn lis 14, 2005 5:08 am
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xxl » Wt lis 15, 2005 5:38 pm

Zwolenników budowy centr biurowych pytam się jaki pożytek ma przeciętny mieszkaniec z budowy coraz większych centr biurowych Praktycznie wszystkie są do siebie podobne Różnego rodzaju i kształtu przeszklone pudełka Takie budynki są na całym świecie A Pałac jest atrakcją dla turystów
Co do planu zagospodarowania PL Defilad i okolic to czytałem plany jakie wymyśliło biuro architekta Warszawy p Borowskiego To tam właśnie była mowa o przekształceniu Marszałkowskiej w uliczkę o małym ruchu zburzeniu Rotundy i wyburzeniu przejsć podziemnych Ja tego nie wymyśliłem
xxl
Znawca
Znawca
 
Posty: 224
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 8:20 pm

Postprzez MeWa » Śr lis 16, 2005 10:45 pm

polsmol napisał(a):W kwestii Placu defilad. Jeśli mamcie na myśli tę broszurkę, którą reklamowała Julia Pitera to ją czytałem i nie przypominam sobie takiego wynalazku jak zamknięcie przejść podziemnych. To raczej jakaś pomyła. Broszurka traktuje o zabudowie placu defilad (i paru innych miejsc) a nie o modyfikacji ulic. A jeśli w ogóle takie coś powstanie to dopiero wtedy, kiedy będą w Warszawie porządne obwodnice miejskie.
szkoda, ze nie sledzisz biezacych wydarzen i dyskusji oraz wypowiedzi p. Borowskiego - jego filozofia jest prosta: "spowolnienie ruchu w centrum wymusi budowe obwodni"
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez polsmol » Cz lis 17, 2005 3:34 am

A mógłbyś podać jakieś linki do takich reportaży?
polsmol
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Dołączył(a): Pn lis 14, 2005 5:08 am
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MeWa » Cz lis 17, 2005 9:03 pm

mozesz poszukac w archiwum Gazety Wyborczej.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Odys » Pt lis 18, 2005 12:36 am

Mi się wydaje że to pic na wodę. Raczej to że zakorkujesz centrum nie zmieni nastawienia Kowalskiego czy Nowaka którzy mieszkają np na Bemowie do tego żeby pod ich domem szła autostrada...
Ogólnie to poryty pomysł z rozbudową Warszawy bo infrastruktury nie wbudowuje się w osiedla tylko osiedla w infrastrukturę...
Odys
Znawca
Znawca
 
Posty: 350
Dołączył(a): Śr mar 02, 2005 3:40 pm

Postprzez MeWa » Pt lis 18, 2005 11:51 pm

Odys napisał(a):Mi się wydaje że to pic na wodę. Raczej to że zakorkujesz centrum nie zmieni nastawienia Kowalskiego czy Nowaka którzy mieszkają np na Bemowie do tego żeby pod ich domem szła autostrada...
gdzieś musi iść ta droga. A to nie Nowak i nie Kowalski budują obwodnicę, więc to nie o ich nastawienie chodzi :)
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Wengiel » Śr mar 08, 2006 10:29 pm

xxl napisał(a):zapomniałem dopisać o planach likwidacji przejscia podziemnego pod Rotundą i zrobienia z ulicy Marszałkowskiej uliczki o ruchu lokalnym gdzie wszystkie przejscia dla pieszych mają być zlokalizowane na górze
I co jeszcze? :mur: Może likwidacja tramwajowej linii trakcyjnej i wprowadzenie tramwajów konnych? Jeszcze proponuję likwidację asfaltu, w jego miejsce nawierzchnia brukowa, wycofanie autobusów z Marszałkowskiej i zastąpienie ich kilkoma liniami obsługiwanymi przez wozy drabiniaste.
Wengiel
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 1:59 pm

Poprzednia strona

Powrót do O metrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości

cron