et41 i wagony osobowe

Kategoria bardzo obszerna, można tu dyskutować na wiele tematów od PKP do TGV :)

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez siema » Śr sie 31, 2005 9:36 pm

Spokojnie, spokojnie, nie ma się co gorączkować. Potwierdziłeś moje przypuszczenie i rozwiałeś ostatnie wątpliwości, ale nikt nie mówi o przystosowywaniu naszych dwuczłonów do tego typu roboty, przynajmniej mi to nie w głowie.

I wiem co wyróżnia EZT :twisted: tak źle ze mną nie jest... :)
Avatar użytkownika
siema
Znawca
Znawca
 
Posty: 403
Dołączył(a): Śr gru 08, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz

Postprzez Wengiel » N wrz 04, 2005 4:47 pm

siema napisał(a):A czy widziałeś go również zczepionego bez wagonów? Bo byćmoże po prostu jest przeznaczony do tego żeby człony były na dwóch końcach pociągu.
Właśnie, o to chodzi, że dwa człony gagarina i wagony sa połączone w zasadzie na stałe, przewody sterowania wielokrotnego są puszczone przez wagony, tak powstała jednostka ma oznaczenie zmienione z 2M62, nie pamiętam na jakie, p oprostu jest to w tym momencie Spalinowy Zespół Trakcyjny (po ichniemu Diesel-Pojezd).
Teoretycznie u nas możnaby coś takiego zrobić z ET-41, ale ja nie widzę takiej potrzeby.
Wengiel
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 1:59 pm

Postprzez siema » N wrz 04, 2005 7:58 pm

A, rozumiem. Tak teoretycznie u nas też możnaby coś takiego zrobić, tyle że ja również nie widzę potrzeby, ale dobrze czasem poteoretyzować :mrgreen:
Avatar użytkownika
siema
Znawca
Znawca
 
Posty: 403
Dołączył(a): Śr gru 08, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz

Postprzez Odys » Pn wrz 05, 2005 12:53 pm

Ale po co bawić się z tymi 2-członowcami skoro mamy masę EN-57 które można porozczepiać i na podmiejskich puścić jako pojedyńcze wagony?? :P.
Chyba tańsze rozwiązaanie i praktyczne bo zawsze możesz je wydłużyć i skrócić co w wypadku opisanym wyżej nie jest już łatwe...
Odys
Znawca
Znawca
 
Posty: 350
Dołączył(a): Śr mar 02, 2005 3:40 pm

Postprzez siema » Pn wrz 05, 2005 2:51 pm

EN57 nie możesz sobie dowolnie zczepiać i rozczepiać: możliwe konfiguracje to 3, 6, 9, 12... wagonów. A z naszymi dwuczłonami tak tylko sobie teoretyzowalismy i 'nie widzimy takiej potrzeby' :D
Avatar użytkownika
siema
Znawca
Znawca
 
Posty: 403
Dołączył(a): Śr gru 08, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz

Postprzez Wengiel » N lis 06, 2005 12:27 pm

Wengiel napisał(a):
siema napisał(a):A czy widziałeś go również zczepionego bez wagonów? Bo byćmoże po prostu jest przeznaczony do tego żeby człony były na dwóch końcach pociągu.
Właśnie, o to chodzi, że dwa człony gagarina i wagony sa połączone w zasadzie na stałe, przewody sterowania wielokrotnego są puszczone przez wagony, tak powstała jednostka ma oznaczenie zmienione z 2M62, nie pamiętam na jakie, p oprostu jest to w tym momencie Spalinowy Zespół Trakcyjny (po ichniemu Diesel-Pojezd).
Teoretycznie u nas możnaby coś takiego zrobić z ET-41, ale ja nie widzę takiej potrzeby.
Znalazłem, jakby ktos chciał obaczyć:
http://railroad.100megsfree5.com/L10/CommD-DRB1.html
Wengiel
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 1:59 pm

Poprzednia strona

Powrót do Pociągi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron