[foto] Nowe wagony na Okęciu w dniu 01.08.2008

Ta kategoria jest poświęcona taborowi Metra Warszawskiego, a więc można tu poruszać tematy wagonów rosyjskich z serii 81 jak i składów Metropolis produkcji Francuskiej.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez mishbanych » So paź 11, 2008 7:37 pm

Hello!
What now is doing with new metrocars? When they will go to the line?
Avatar użytkownika
mishbanych
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): So paź 11, 2008 5:30 pm

Postprzez adam15159 » N paź 12, 2008 6:44 pm

They stay in the Technical and Parking Station in Kabaty now 'cause they not ready to drive in the underground. At this time we can't say when the metrocars will go to the line. Probably at the end of this year.
WYPRZEDAŻ NA ALLEGRO!

Podręczniki za 5 zł!
Naklejki autobusowe!

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7196929
Avatar użytkownika
adam15159
Znawca
Znawca
 
Posty: 110
Dołączył(a): N lip 29, 2007 6:37 pm
Lokalizacja: Stolica

Postprzez peterpz » Wt paź 14, 2008 11:12 pm

Sorry, może mi dacie nawet bana za to co napiszę ale muszę...

Zamówić te pociągi w dobie, gdy można było zamówić Alstomy, produkowane w Polsce i poprzeć Polską firmę to jest po prostu totalny debilizm i idiotyzm. Ja rozumiem, że to jest może i tańsze rozwiązanie ale czy tanie było, jak po wybudowaniu tunelu (chodzi o ten najnowszy, w okolicach Młocin, był o tym artykuł w necie) położyli asfalt na ulicy a potem go zdarli? Mamy rok 2008, super technologie, w Japonii jeżdżą pociągi bez kół, we Francji TGV a w Polsce zamawia się średniowieczne złomy z Rosji!!!! Debilizm i idiotyzm!

Można było pomyśleć o wizerunku jedynej polskiej linii metra. Mamy fajne wyświetlacze teraz, dzięki którym metro wygląda nowocześnie, gdy przyjeżdża Alstomik to aż się miło na sercu robi. Wszystko w nim pięknie świszczy i pracuje. A oni zamówili to gówno, w którym jak się sprężarka włącza to trzęsie całym wagonem... Rosja pewnie się teraz cieszy, że upchali komuś złom, którego sami do siebie nie chcieli i pewnie leżał u nich ostatnie 40 lat a teraz go odmalowali trochę :P
peterpz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt kwi 08, 2008 6:19 pm

Postprzez peterpz » Wt paź 14, 2008 11:15 pm

mishbanych napisał(a):Hello!
What now is doing with new metrocars? When they will go to the line?

I hope that they are now in scrap yard...
peterpz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt kwi 08, 2008 6:19 pm

Postprzez Emigrant » Wt paź 14, 2008 11:38 pm

peterpz napisał(a):Sorry, może mi dacie nawet bana za to co napiszę ale muszę...

Zamówić te pociągi w dobie, gdy można było zamówić Alstomy, produkowane w Polsce i poprzeć Polską firmę to jest po prostu totalny debilizm i idiotyzm. Ja rozumiem, że to jest może i tańsze rozwiązanie ale czy tanie było, jak po wybudowaniu tunelu (chodzi o ten najnowszy, w okolicach Młocin, był o tym artykuł w necie) położyli asfalt na ulicy a potem go zdarli? Mamy rok 2008, super technologie, w Japonii jeżdżą pociągi bez kół, we Francji TGV a w Polsce zamawia się średniowieczne złomy z Rosji!!!! Debilizm i idiotyzm!

Można było pomyśleć o wizerunku jedynej polskiej linii metra. Mamy fajne wyświetlacze teraz, dzięki którym metro wygląda nowocześnie, gdy przyjeżdża Alstomik to aż się miło na sercu robi. Wszystko w nim pięknie świszczy i pracuje. A oni zamówili to gówno, w którym jak się sprężarka włącza to trzęsie całym wagonem... Rosja pewnie się teraz cieszy, że upchali komuś złom, którego sami do siebie nie chcieli i pewnie leżał u nich ostatnie 40 lat a teraz go odmalowali trochę :P

Popieram :brawo:
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Postprzez mishbanych » Śr paź 15, 2008 8:56 pm

adam15159

Thanks you for information, we will be watch for situation.

peterpz

I used translater from polish to russian and understood, that you don't agree with policy of Warshaw subway direction. So, i realize you, because metrocars 81-572.2/81-573.3 as a whole are the same that 81-717.3/81-714.3 with condition, new cabine and salon. This type - 81-717/81-714 was created already in 1976 and was the prolongation of type 81-703 ("E", 1959).
So, in Moscow subway there are similar problems :oczko:
We buy metrocars 81-717.5M/81-714.5M - modification of 81-717/81-714 - and 81-740.1/81-741.1 ("Rousich") - it is rather modern type of metrocar, but it was created for lines of light subway like Butovskaya line:

Obrazek

But now this trainsets work in very loaded lines, where are require more spacious vagons with more amount of doors. Although on Mytischinsky facory now is making special modification of Rousich for this reason.
But, however, we haven't really modern type of metrocar.

As regards Alstom - i think it has very awful design :oczko:
Even Rouscih haw better face. And Warshaw can bought special modification for track 1435 mm, which is in Sofia subway:

Obrazek

Sorry, if my post not very appropriate for this topic)
Avatar użytkownika
mishbanych
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): So paź 11, 2008 5:30 pm

Postprzez xxl » Cz paź 16, 2008 12:43 am

peterpz napisał(a):Sorry, może mi dacie nawet bana za to co napiszę ale muszę...

Zamówić te pociągi w dobie, gdy można było zamówić Alstomy, produkowane w Polsce i poprzeć Polską firmę to jest po prostu totalny debilizm i idiotyzm. Ja rozumiem, że to jest może i tańsze rozwiązanie ale czy tanie było, jak po wybudowaniu tunelu (chodzi o ten najnowszy, w okolicach Młocin, był o tym artykuł w necie) położyli asfalt na ulicy a potem go zdarli? Mamy rok 2008, super technologie, w Japonii jeżdżą pociągi bez kół, we Francji TGV a w Polsce zamawia się średniowieczne złomy z Rosji!!!! Debilizm i idiotyzm!

Można było pomyśleć o wizerunku jedynej polskiej linii metra. Mamy fajne wyświetlacze teraz, dzięki którym metro wygląda nowocześnie, gdy przyjeżdża Alstomik to aż się miło na sercu robi. Wszystko w nim pięknie świszczy i pracuje. A oni zamówili to gówno, w którym jak się sprężarka włącza to trzęsie całym wagonem... Rosja pewnie się teraz cieszy, że upchali komuś złom, którego sami do siebie nie chcieli i pewnie leżał u nich ostatnie 40 lat a teraz go odmalowali trochę :P



Po pierwsze Alstom nie wziął udziału w przetargu, więc sam wykluczył się gry.
Po drugie od kiedy Alstom jest polską firmą. W Polsce jest jedynie montownia koncernu
Po trzecie sprawdź sobie ile kosztują części zamienne do składu Alstom. Każda najmniejsza plastikowa pierdoła kosztuje majątek nie mówiąc już o poważniejszych zakupach
I ostatnia sprawa,co z tego że pociag jest nowoczesny skoro jest wykonany z mizernych jakosciowo materiałów,
xxl
Znawca
Znawca
 
Posty: 224
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 8:20 pm

Postprzez peterpz » Pt paź 17, 2008 4:07 pm

xxl napisał(a):Po pierwsze Alstom nie wziął udziału w przetargu, więc sam wykluczył się gry.
Po drugie od kiedy Alstom jest polską firmą. W Polsce jest jedynie montownia koncernu
Po trzecie sprawdź sobie ile kosztują części zamienne do składu Alstom. Każda najmniejsza plastikowa pierdoła kosztuje majątek nie mówiąc już o poważniejszych zakupach
I ostatnia sprawa,co z tego że pociag jest nowoczesny skoro jest wykonany z mizernych jakosciowo materiałów,

Co do pierwszego to tego nie wiedziałem, a to szkoda.
Wiem, że Alstom jest firmą holenderską bodajrze ale chodzi mi o to, że sama montownia zatrudnia polaków, więc to jednak polacy zarobiliby przy budowie składów dla Polski a nie ktoś inny.
Części nie wiem ile kosztują ale w londynie jeżdżą nowe składy, których jakość w środku wygląda bardzo podobnie jak nie tak samo (takie same, jasne plastiki i podobne, twarde siedzenia), więc Alstom raczej tutaj nie odstaje za bardzo...
Adorator pociągów Alstom :)
peterpz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt kwi 08, 2008 6:19 pm

Postprzez Emigrant » Pt paź 17, 2008 6:47 pm

xxl napisał(a):
Po pierwsze Alstom nie wziął udziału w przetargu, więc sam wykluczył się gry.
Po drugie od kiedy Alstom jest polską firmą. W Polsce jest jedynie montownia koncernu
Po trzecie sprawdź sobie ile kosztują części zamienne do składu Alstom. Każda najmniejsza plastikowa pierdoła kosztuje majątek nie mówiąc już o poważniejszych zakupach
I ostatnia sprawa,co z tego że pociag jest nowoczesny skoro jest wykonany z mizernych jakosciowo materiałów,

No tak ale jaką widzisz przewagę tych "zgniotsja nie łamiotsja" nad alstomami. Samochody zza Buga też są tańsze i cześci są tanie tylko dlaczego prawie nikt tego nie kupuje? A przecież jesteśmy biednym narodem.
(PS. Alstom to Francuska firma)
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Postprzez xxl » Pt paź 17, 2008 8:01 pm

Emigrant napisał(a):
xxl napisał(a):
Po pierwsze Alstom nie wziął udziału w przetargu, więc sam wykluczył się gry.
Po drugie od kiedy Alstom jest polską firmą. W Polsce jest jedynie montownia koncernu
Po trzecie sprawdź sobie ile kosztują części zamienne do składu Alstom. Każda najmniejsza plastikowa pierdoła kosztuje majątek nie mówiąc już o poważniejszych zakupach
I ostatnia sprawa,co z tego że pociag jest nowoczesny skoro jest wykonany z mizernych jakosciowo materiałów,

No tak ale jaką widzisz przewagę tych "zgniotsja nie łamiotsja" nad alstomami. Samochody zza Buga też są tańsze i cześci są tanie tylko dlaczego prawie nikt tego nie kupuje? A przecież jesteśmy biednym narodem.
(PS. Alstom to Francuska firma)




Porozmawiamy za kilka lat kiedy składy Alstomu jak do tego czasu oczywiscie wytrzymają zbliżą się do granicy miliona przejechanych kilometrów jak rosyjskie składy
Alstom w przenośni to nowoczesny samochód ale wykonany z najtańszych części mechanicznych, elektronicznych, wykończenia wnętrza
Myślisz że taki samochód, ciągle się psujący, będący ciagle w serwisie , z wytartymi siedzeniami będzie powodem zadowolenia własciciela
xxl
Znawca
Znawca
 
Posty: 224
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 8:20 pm

Postprzez studenc1k » Pt paź 17, 2008 10:37 pm

xxl napisał(a):Porozmawiamy za kilka lat kiedy składy Alstomu jak do tego czasu oczywiscie wytrzymają zbliżą się do granicy miliona przejechanych kilometrów jak rosyjskie składy
Alstom w przenośni to nowoczesny samochód ale wykonany z najtańszych części mechanicznych, elektronicznych, wykończenia wnętrza
Myślisz że taki samochód, ciągle się psujący, będący ciagle w serwisie , z wytartymi siedzeniami będzie powodem zadowolenia własciciela

Zdziwisz się, ale niektóre składy Alstomu już zbliżają się do 1mln km i trzymają się dobrze.
W ilości zjazdów awaryjnych przoduje seria 81, miesięcznie o ponad 10 zjazdów więcej.
Do jednego masz racje - ceny części do Alstoma są zabójcze.
studenc1k
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 4:38 pm

Postprzez Emigrant » So paź 18, 2008 6:07 am

@xxl Pewnie że porozmawiamy. Jak już, to czemu nie kupią porządnych składów choćby miał kosztować 10x tyle, zamiast zajmować się drugą (drogą) linią metra. Najpierw zadbać o tą pierwszą jak należy
...te wybieranie najtańszych opcji wkrótce warszawiakom zacznie sie odbijać i to po kiszeni :_:
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Poprzednia strona

Powrót do Tabor metra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron