co do 6-cio wagonowych rosyjskich składów

Ta kategoria jest poświęcona taborowi Metra Warszawskiego, a więc można tu poruszać tematy wagonów rosyjskich z serii 81 jak i składów Metropolis produkcji Francuskiej.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

co do 6-cio wagonowych rosyjskich składów

Postprzez MeWa » Pt sie 01, 2003 12:00 am

Jak mi się udało dowiedzieć, jeden skład rosyjski jest złączony w 6-cio wagonowy i normalnie jeździ na próbę z pasażerami w godz. kursowania metra. Niewiadomo, czy w przyszłości reszta składów rosyjskich będzie tak łączona.
*
Chyba wszyscy z forumowiczów wyjechali :( - ja wyjeżdżam ponownie 2 sierpnia
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez MeWa » Pt sie 01, 2003 11:44 am

Hmmm dziś muszę się wybrać - jak na razie jeździ na próby, a jeszcze nie podjęto decyzji, co do przyszłości tego składu.
*
Spotkałem sie z opinią, że złączono 6-cio wagonowy skład, bo jeden z wagonów czołowych pociągu #14 już sie nie nadawał, więc dwa wagony środkowe przezucono do innego składu. Czy to prawda?
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Banan » N sie 10, 2003 12:25 am

Ja już jechałem. Może być. Ale troche szarpie no bo w końcu musie się zmieścić w peronie
Banan
 

Postprzez Banan » N sie 10, 2003 10:34 pm

I jeszcze kilka dni temu.Było wspaniale. Nasze Obrazek podoba mi sie coraz bardziej :) :)
Banan
 

Postprzez aessar » Wt mar 09, 2004 5:01 pm

Wczoraj będąc na spotkaniu KMM na STP podsłyszałęm, że już zapadła decyzja (nieoficjalna) w sprawie kupna wagonów typu 81 w celu wydłużenia istniejących składów. Bardzo się cieszę, bo wreszcie będzie się podróżować w lepszych warunkach, nie trzeba będzie uprawiać "sprintu" i utrze się nosa Alstomowi :P
Avatar użytkownika
aessar
Znawca
Znawca
 
Posty: 266
Dołączył(a): Cz lip 17, 2003 11:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MeWa » Wt mar 09, 2004 8:40 pm

ale z tego, co się mówi, to wydłużonych ma zostać chyba 7 składów i chyba do 5 wagonów... ??
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez aessar » Wt mar 09, 2004 9:02 pm

Tego nie wiem... ale zawsze 5 wagonów lepszych niż oszczędnościowe 4 :)
Avatar użytkownika
aessar
Znawca
Znawca
 
Posty: 266
Dołączył(a): Cz lip 17, 2003 11:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MeWa » Wt mar 09, 2004 11:12 pm

z tego, co wiem, to warunkiem rozpoczęcia rozmów z producentem rosyjskich jest zakończenie negocjacji z Alstomem, dlatego na razie nic w tej materii się nie zmienia.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez szef » Śr kwi 07, 2004 2:42 pm

MeWa napisał(a):Hmmm dziś muszę się wybrać - jak na razie jeździ na próby, a jeszcze nie podjęto decyzji, co do przyszłości tego składu.
*
Spotkałem sie z opinią, że złączono 6-cio wagonowy skład, bo jeden z wagonów czołowych pociągu #14 już sie nie nadawał, więc dwa wagony środkowe przezucono do innego składu. Czy to prawda?

Wagon czołowy z #14 przesedł w tym czasie naprawę główną :khem:
szef
 

Postprzez MeWa » Śr kwi 07, 2004 4:52 pm

szef napisał(a):
MeWa napisał(a):Hmmm dziś muszę się wybrać - jak na razie jeździ na próby, a jeszcze nie podjęto decyzji, co do przyszłości tego składu.
*
Spotkałem sie z opinią, że złączono 6-cio wagonowy skład, bo jeden z wagonów czołowych pociągu #14 już sie nie nadawał, więc dwa wagony środkowe przezucono do innego składu. Czy to prawda?

Wagon czołowy z #14 przesedł w tym czasie naprawę główną :khem:
tak, bowiem doszło do uszkodzenia podwozia na STP Kabaty.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Zostawcie Matyszczi, przedłużajcie Wagonmasz

Postprzez Krzysztof Szymanik » N kwi 17, 2005 10:04 pm

Nie miałbym nic przeciwko wydłużeniu składów rosyjskich z cztero- do sześciowagonowych, jeżeli oczywiście miałyby to być składy firmy Wagonmasz Sankt-Petersburg. Wolałbym nie niszczyć naturalnej tkanki ostatniego daru od Związku Radzieckiego dla Polski, czyli składu 01 firmy Mytiszczi Wagon Zawod.
Ostatnio edytowano Wt paź 30, 2007 10:19 pm przez Krzysztof Szymanik, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Krzysztof Szymanik
Znawca
Znawca
 
Posty: 356
Dołączył(a): N kwi 17, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MeWa » Pn kwi 18, 2005 10:47 pm

01 i 02 nie zostały przemieszane!
tylko 05 w środku zawiera dwa Matyszczi'owe wagony w środku. Dostaliśmy 10 wagonów - 4 są w skł. nr 01, 4 w skł. nr 02 i 2 pozostałe w skł. nr 05.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Co się w Warszawie stało, to się nie odstanie

Postprzez Krzysztof Szymanik » Pn kwi 18, 2005 11:30 pm

Dzięki. To się nazywa "psie szczęście". Gdyby Związek Radziecki się nie rozpadł, Metro Warszawsdkie miałoby więcej wagonów za darmo (dar od ZSRR). A tak, no cóż, Metro musiało dokupować Wagonmasz'e. Jestem za przedłużeniem składów wagonmaszowskich, ale po nazwaniu ronda w Ursusie imieniem Dżohara Musajewicza Dudajewa, Polska, a w szczególności Warszawa znowu ma "nagięte" stosunki z Rosją, więc - póki rządy obejmuje L. Kaczyński, w Warszawie nowych "Rusków" nie będzie. :mur:
Prawo i Sprawiedliwość nie umie nawet rozpisać przetargu na nowe tramwaje, tudzież złożyć podania o dotacje unijne na budowę stacji A-20 "Park Kaskada" (vel "Słodowiec"), A-21 "Bielany" (vel "Stare Bielany"), A-22 "Wawrzyszew" (vel "Wolumen","Lasek Lindego") oraz A-23 "Młociny" (vel "Huta Warszawa").
Osoby zainteresowane starymi ulotkami o Metrze zapraszam na:

http://www.trasbus.com/ulotkirozne.htm
Avatar użytkownika
Krzysztof Szymanik
Znawca
Znawca
 
Posty: 356
Dołączył(a): N kwi 17, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez siema » Wt kwi 19, 2005 2:15 pm

Spokojnie, spokojnie... z tym 'za darmo' to ja bym się trochę wstrzymał. Wydaje mi się, że jednak dobrze że Związek Radziecki się rozpadł, nawet jak byśmy mieli żadnych wagonów nie dostać... Również dokupywania tych wschodnich produkcji bym nie popierał (chociaż lubię te składy) jako decyzji mało ekonomicznej i mało, powiedzmy ... wybiegającej w przyszłość. Zaznaczę, że nie skazuje to nas na Alstomy, typów wagonów jest niemało i jest w czym wybierać. A władze to już inna bajka...

:_:
Avatar użytkownika
siema
Znawca
Znawca
 
Posty: 403
Dołączył(a): Śr gru 08, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz

Postprzez aessar » Wt kwi 19, 2005 5:21 pm

No nie do końca mozna kupowac co sie chce... Bo MW na 99% nie zgodzi się na 3ci typ taboru, bo:
- właściwie każdy typ taboru NOWEGO to w pewnym sensie prototypy (każde metro ma inne wymagania, dla każdego M trezba lekko/mocno modyfikować produkty)
- serwisowanie/szkolenie kadry do obsługi 3go taboru to kolejny punkt krytyczny.

Już pominę kwestie estetyczne :P
Avatar użytkownika
aessar
Znawca
Znawca
 
Posty: 266
Dołączył(a): Cz lip 17, 2003 11:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Tabor metra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron