Odgłosy

Ta kategoria jest poświęcona taborowi Metra Warszawskiego, a więc można tu poruszać tematy wagonów rosyjskich z serii 81 jak i składów Metropolis produkcji Francuskiej.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez Banan » Śr lip 16, 2003 11:47 am

I może u nas wiele linii na jednej stacji
Banan
 

Postprzez MeWa » Śr lip 16, 2003 6:35 pm

Nie wiem czemu, al w Warszawie wzorem systemów radzieckich stacje przesiadkowe dla innej linii będą miały inną nazwę zamiast jednej:

Na I linii jest stacja Świętokrzyska (przesiadka na II linię)
Na II linii jest (będzie) stacja Marszałkowska (przesiadka na I linię)
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Gdynianin » So lis 08, 2003 9:40 pm

a może trzeba będzie zejść na niższy poziom?
Gdynianin
 

Postprzez MeWa » N lis 09, 2003 6:36 pm

nie wiem, co ma poziom do tego - wydaje się naturalne, że linie metra krzyżujące się prostopadle są na różnych poziomach
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Gdynianin » N lis 09, 2003 8:24 pm

Przynajmiej pojedziemy sobie głębiej pod ziemią :)
Gdynianin
 

Postprzez Banan » N lis 09, 2003 10:02 pm

To zawsze ja zastanawiałem się co jest wyżej przy rondzie Dmowskiego (Centrum) Linia PKP czy metro.Odpowiedź już znam :)
Banan
 

Postprzez Gdynianin » Pn lis 10, 2003 9:53 am

Czyli co jest?
Gdynianin
 

Postprzez Banan » Pn lis 10, 2003 10:35 am

A jednak tory PKP,ponieważ znajdują sie prawie pod samą ulicą Al.Jerozolimskie.A do metra długo się zjeżdża po schodach to raczej wiadomo.
Banan
 

Postprzez pasażer » Pn lis 10, 2003 4:09 pm

najgłębiej jest... kanalizacja :)
pasażer
 

Postprzez kacwro » N sie 14, 2005 6:54 pm

szkoda, że w biłymstoku nie mówią o przystnkach
kacwro
Znawca
Znawca
 
Posty: 107
Dołączył(a): Pn lip 11, 2005 12:30 pm

Postprzez Krzysztof Szymanik » Pn sie 15, 2005 1:55 am

Banan napisał(a):Ach myslałem że piszę o metrze. A to na Mokotowie to PANI mówi sam słyszałem może sie popsuł głos pana :oczko: :oczko:
Zależy, kiedy tę panią słyszałeś. Jeśli parę lat temu, to bardzo możliwe, że jechałeś 116N albo 116Na przed wymianą (na standardowy) systemu informacji pasażerskiej. Czy przed zapowiedzią słychać było dźwięk gongu, a czerwona lampka na filmie bocznym przeskakiwała na następny przystanek (nadruk na płótnie)?

Były kiedyś czasy... Inny system informacji pasażerskiej w tramwajach 105Ng i 112N, inny w 116N i 116Na, jeszcze inny w 116Na/1 i 105N3k.
Skończyło się na tym, że w 105Ng zamiast wyświetlaczy i głośników wstawiono tablice blaszane, a w 116N i 116Na zainstalowano system standardowy, znany ze 116Na/1.
Avatar użytkownika
Krzysztof Szymanik
Znawca
Znawca
 
Posty: 356
Dołączył(a): N kwi 17, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Aniaa » Pn kwi 24, 2006 2:10 am

Powracajac do metra i tematu od ktorego zaczna sie ten dzial chcialam napisac ze jak pierwszy raz jechalam pociagiem alstromu to przy ruszaniu i hamowaniu napawde sluszalam gwizd przypominający mi bardzo muzykę Z raszta nadal tak jest ze jak pociag rusza albo hamuje to pęd powietrza, (albo co innego, nie znam sie na tym) powoduje ze ciagle słyszę tą melodię. :) Lubie to.
Aniaa
Donator
Donator
 
Posty: 260
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 10:50 pm
Lokalizacja: Ursus

Postprzez Aniaa » Pn kwi 24, 2006 2:13 am

a jezeli chodzi o przyszle polaczenie lini metra I z II to czy "skrzyzowanie" bedzie na jadnej stacji Świętokrzyska? Z moich obserwacji planów wynika, że nie i że będą dwie stacje ale może się mylę. A może nasza skromna i lekko kiczowata Świętokrzyska będzie miała niższy poziom albo chociaż połączenie między stacjami będzie pod ziemią żeby nie trzebabylo latać z dołu na górę żeby znowu zbiec w dół jak to jest ze stacją Centrum i Dworcem Warszawa Śródmieście? Chyba było tam planowane połączenie podziemne, doczekamy się go kiedyś?
Aniaa
Donator
Donator
 
Posty: 260
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 10:50 pm
Lokalizacja: Ursus

Postprzez Mario_NY » Pn kwi 24, 2006 9:08 pm

Jezeli stacja ma perony jeden obok drugiego, albo jeden nad drugim, ale rownolegle, to musi sie nazywac tak samo. Ale jezeli sa na roznych poziomach i w pewnej odleglosci od siebie, wiec wlasne wyjscia, a w dodatku laczy je tylko jakis maly korytarzyk ze schodami, to wspolna nazwa troche bez sensu.
Gdyby byly jakies plany tego kompleksu, to mozna wiecej podyskutowac. Ale przesiadka to na pewno bedzie bez koniecznosci wyjazdu na powierzchnie. :D
W sumie dla turystow to tez dodatkowa informacja, czy to ta, czy nie ta stacja, co trzeba.

W Nowym Jorku tez sa niekiedy rozne nazwy na krzyzujacych sie stacjach, ale to spadek po roznych firmach, ktore budowaly i uzytkowaly te linie. Byly kiedys trzy rozne systemy.
Avatar użytkownika
Mario_NY
Donator
Donator
 
Posty: 86
Dołączył(a): Pn gru 01, 2003 6:21 am
Lokalizacja: Brooklyn

Postprzez MeWa » Śr kwi 26, 2006 6:02 pm

bez sensu byłoby, gdyby stacja na I linii nie była połączona ze stacją II linii. Ze zrozumiałych względów stacje te nie będą na jednym poziomie...
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tabor metra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron