Zero Alstomu w metrze

Ta kategoria jest poświęcona taborowi Metra Warszawskiego, a więc można tu poruszać tematy wagonów rosyjskich z serii 81 jak i składów Metropolis produkcji Francuskiej.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Alstom

Postprzez Gdynianin » Śr paź 29, 2003 11:24 pm

Jednak macie racje. Wróciłem dzisiaj w Warszawy i pierwsze co zrobiłem jak przyjechałem poszedem na metro. Alstoma czuć pod nogami na peronie jak trzęsie a ten chałas jest nie do wytrzymania. A w ruskim podoba mi się to, że miękkie siedzenia są i jest cała ława a nie pojedyńcze siedzenia. Podoba mi się jak metro rusza i hamuje. Tak szybko :D
Ostatnio edytowano Pt lis 21, 2003 6:12 pm przez Gdynianin, łącznie edytowano 1 raz
Gdynianin
 

Re: Alstom

Postprzez Gość » Śr paź 29, 2003 11:39 pm

Gdynianin napisał(a):Jednak macie racje. Wróciłem dzisiaj w Warszawy i pierwsze co zrobiłem jak przyjechałem poszedem na metro. Alstoma czuć pod nogami na peronie jak trzęcie a ten chałas jest nie do wytrzymania. A w ruskim podoba mi się to, że miękkie siedzenia są i jest cała ława a nie pojedyńcze siedzenia. Podoba mi się jak metro rusza i hamuje. Tak szybko :D

cóż trudno, żeby wolno ruszało - metro ma duże przyspieszenie. Odnośnie alstomów, to to jest winą zniekształcających się kół. A w alstomach to niby nie masz "ławy"? Przecież też jest cały rząd i siedzenia są tak samo miękkie (ten sam materiał)
Odnośnie głośności rosyjskich składów to nie należy przesadzać... Jest OK.
A jeszcze jest jedna kwestia - z alstomami są kłopoty obsługowe wynikłe z nie pełnego przystosowania do obsługi metra warszawskiego i ich "nowość" - nie były nigdzie wcześniej eksploatowane.
Gość
 

eee

Postprzez Gdynianin » Cz paź 30, 2003 8:32 am

Ale w alstomach siedzenia są podzielone a w rosyjskim jest cała ławeczka:)
Gdynianin
 

Re: eee

Postprzez MeWa » Cz paź 30, 2003 5:12 pm

Gdynianin napisał(a):Ale w alstomach siedzenia są podzielone a w rosyjskim jest cała ławeczka:)

no to co w związku z tym?? Czyżby było więcej miejsca?? Komfort siedzeń jest taki sam.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Gdynianin » Pt paź 31, 2003 3:05 pm

Jednak wygaje mi się, że rosyjskim jedzie się lepiej. A w alstomie przód siedzenia jedz nieco wyżej niż tył. Dla mnie nie było to wygodne, ale i tak uważam, że alstomy są fajne
Gdynianin
 

Postprzez Gdynianin » Wt lis 11, 2003 7:10 pm

Wiecie, że dżwi wagonów z rosyjskich zamykają się głośniej i szybciej niż alstomowe :?:
Gdynianin
 

Postprzez MeWa » Wt lis 11, 2003 7:31 pm

Gdynianin napisał(a):Wiecie, że dżwi wagonów z rosyjskich zamykają się głośniej i szybciej niż alstomowe :?:

bo to wogóle inny system jest... Powiem, że kiedyś to jeszcze szybciej i mocniej się zamykały.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Spyder » Wt lis 18, 2003 10:38 pm

Ja tam miałem niezłe przeżycia w alstomach 8). Mam 13 lat i codziennie jeżdze do szkoły metrem :oczko: . Kiedy jechałem alstomem to kierowca zatrzymał się tóż przed początkiem stacji czyli zatrzymał się dosłownie w tunelu. Przeżywałem już to 3 raz od września. Czy to ma jakieś związki z tym że jechałem właśnie nowym metrem czyli alstomem? Znawcy metra odpowiedzcie. Raz też była awaria alstoma kiedy jechałem. Drzwi sie zamykały i otwierały z 5 razy. w koncu jakis glos (babski :D ) na stacji powiedział że pasażerowie mają opuścic metro. Odpowiedzcie :)
Spyder
 

Postprzez MeWa » Wt lis 18, 2003 11:25 pm

zatrzymanie się pociągu w tunelu przed stacją spowodowane jest najczęściej zajętością toru - tak najczęściej dzieje się przed Kabatami i nie ma to znaczenia, jakim składem się jedzie.
Odnośnie awarii drzwi - są to najpowszechniejsze awarie. Czasem dochodzi do błędów komputera, które uniemożliwiają odjazd. Dzieje się to w obu typach składów. Najczęściej dochodzi do tego za sprawą pasażerów, któzy blokują drzwi. Jak nakazuje regulamin, pasażerowie muszą zostać wyproszeni i pociąg zjeżdża do zajezdni bez pasażerów. Zaś maszynista, bądź dyżurny stacji ma obowiązek poinformowania o nieplanowych zmianach.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Spyder » Śr lis 19, 2003 10:34 pm

MeWa napisał(a):zatrzymanie się pociągu w tunelu przed stacją spowodowane jest najczęściej zajętością toru - tak najczęściej dzieje się przed Kabatami.

Nies o to mi chodziło. Może i tak jest ale mi sie zatrzymał na imielinie raz w połowie stacji i raz na natolinie w tunelu, nie na kabatach :)
Spyder
 

Postprzez MeWa » Cz lis 20, 2003 4:28 pm

zatrzymanie się pociągu poza stacją to nic nadzwyczajnego.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez Spyder » Pt lis 21, 2003 5:41 pm

MeWa napisał(a):zatrzymanie się pociągu poza stacją to nic nadzwyczajnego.

może i tak ale przestraszyłem siem :)
Spyder
 

Postprzez zły duch » Pn lut 02, 2004 2:32 am

Nie bardzo wierze w slowo pisane. Zwlaszcza u nas w Polsce. A co do ceny Alstomu i rosyjskich wagonow. Nie chce uszczesliwiac Warszawiakow na sile, ale jezeli "ruskie" sa 20-25 razy tansze, to ja bym Rosjan calowal po rekach, zeby tylko kupic jak najwiecej. Z drugiej strony, jezeli 4 sa glosniejsze od 6 Alstomow, to jak halasuje 6 "ruskich"?

zdziwiło mnie że 25 razy tańsze... :shock: ile kosztuje alstom , a ile radziecki skład?
zły duch
 

Postprzez MeWa » Pn lut 02, 2004 4:43 pm

nieprawda to jest - wagon rosyjski ok. 500 tys. euro, zaś alstomowski 1 mln euro.
:( Błądzić jest rzeczą ludzką
Avatar użytkownika
MeWa
Big Boss
Big Boss
 
Posty: 1436
Dołączył(a): Pn maja 05, 2003 6:24 pm
Lokalizacja: Warszawa - Ochota

Postprzez zły duch » Wt lut 03, 2004 2:07 pm

uff :) dzięki..
cena mnie trochę zaskoczyła...
zły duch
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tabor metra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron