Zero Alstomu w metrze

Ta kategoria jest poświęcona taborowi Metra Warszawskiego, a więc można tu poruszać tematy wagonów rosyjskich z serii 81 jak i składów Metropolis produkcji Francuskiej.

Moderatorzy: Piotr, Czarek

Postprzez xxl » Cz kwi 17, 2008 10:22 pm

Wadą hamulca ekektrodynamicznego jest jego mala skutecznosć przy małej prędkosci obrotowej, z tego powodu w końcowej fazie hamowania używa się hamulca pneumatycznego
Autor postu pisze o przedpotopowym hamulcu pneumatycznym, chciałbym się jedynie zapytać czym będzie hamować pociąg gdy nastąpi uszkodzenie silników lub usterka zasilania bo wtedy hamowania elektrodynamicznego nie ma
Jako hamulec awaryjny w takim przypadku używa się własnie hamulca pneumatycznego
Przy rozerwaniu składu i ucieczce powietrza zadziała hamulec pneumatyczny który zatrzyma sład
Odnośnie pociągów Alstom to nikt nie twierdzi że nie są nowoczesne, wszelkie zastrzeżenia są do jakosći wykonania i użytych materiałów.W środku wytarta wykladzina podłogowa zniszczona okleina scian.
Wadliwe oprogramowanie komputera które potrafi zablokować skład w środku tunelu,kiepskiej jakosći elektronika której uzkodzenie uziemiło skład w tunelu na długie minuty, odiwieczne problemy z drzwiami i kołami
Tych wad jest pozbawiony pociąg rosyjski który dzięki prostej konstrukcji prawie zawsze potrafi wyjechać z tunelu o wlasnych siłach
To wlaśne w Alstomach już kilka razy nastąpiła całkowita blokada hamulcy która uziemiła pociąg w tunelu i stacji
Jeżeli awarie pociągów Alsom te najpoważniejsze ne są odczuwalne przez pasażerów to zapraszam na stacje tuż po takiej awarii,można sie naocznie przekoanać jak wygląda stuacja na stacjach
Od znajomych slyszałem że w pociagach Alstom są już problemy z zamykaniem drzwi do kabiny maszynisty,dzieje się to dlatego że już kilka lat po zakupie w nowych pociagach zaczyna się odkształacać pudło
Co będzie z nimi za kilka lat ????
xxl
Znawca
Znawca
 
Posty: 224
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 8:20 pm

Postprzez Emigrant » Śr kwi 30, 2008 5:30 pm

ALSTOM nie ALSTOM - dla pasażerów ważne by pociągi były wygodne, estetyczne i w przeciwieństwie do tych z Rosji Metropolisy takie są. Kupno kolejnych wagoników ze wschodu to "pomyłka" :mur:
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Postprzez sindbad » Śr kwi 30, 2008 11:15 pm

Emigrant napisał(a):ALSTOM nie ALSTOM - dla pasażerów ważne by pociągi były wygodne, estetyczne i w przeciwieństwie do tych z Rosji Metropolisy takie są. Kupno kolejnych wagoników ze wschodu to "pomyłka" :mur:
Takie są prawa rynku :lol:
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
Avatar użytkownika
sindbad
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 66
Dołączył(a): So mar 05, 2005 5:51 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez człowiek » Pn maja 05, 2008 1:05 am

Piszecie bzdury!ALSTOM jest lepszy dla pasazera pod kazdym wzhgledem dla maszynistow tez oprocz tych burakow z linii siedleckiej.A jak ktos mi pisze ,że ruski ma bardziej ergonomiczna kabine od ALSTOM-a to nie idzie spac bo tematu nie zna a piepszy bzdury.
człowiek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): N kwi 13, 2008 4:06 pm

Postprzez Emigrant » Wt maja 06, 2008 1:34 am

Kupno kolejnych wagoników od ruskich jest równoznaczne z powrotem do starych ikarusów itp. Przyznam się, że wiele razy zdażyło mi się poczakać na następny skład z nadzieją że będzie to Alstom.
Kiedy w Dublinie uruchomili linie tramwajową z Alstomami, też na początku wiele razy się psuły. Trwało to z rok albo i dłużej. Teraz ten sam tabor ma 4 lata i jeździ bez zarzutu. Powymieniali co trzeba i jest OK. Tramwaje są rewelacyjne pod każdym względem, w porównaniu z warszawskimi jeżdżą jak na poduszce, mierzyć może się z nimi jedynie nowy niskopodlogowiec PESA.
Emigrant
Znawca
Znawca
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn kwi 14, 2008 12:14 am

Postprzez peterpz » Wt maja 06, 2008 8:59 pm

Emigrant napisał(a):Przyznam się, że wiele razy zdażyło mi się poczakać na następny skład z nadzieją że będzie to Alstom.

Raz też tak chciałem zrobić to akurat wtedy na złość jechały 3 rosyjskie pod rząd...
peterpz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt kwi 08, 2008 6:19 pm

Postprzez peterpz » Wt maja 06, 2008 9:03 pm

xxl napisał(a):Wadą hamulca ekektrodynamicznego jest jego mala skutecznosć przy małej prędkosci obrotowej, z tego powodu w końcowej fazie hamowania używa się hamulca pneumatycznego
Autor postu pisze o przedpotopowym hamulcu pneumatycznym, chciałbym się jedynie zapytać czym będzie hamować pociąg gdy nastąpi uszkodzenie silników lub usterka zasilania bo wtedy hamowania elektrodynamicznego nie ma
Jako hamulec awaryjny w takim przypadku używa się własnie hamulca pneumatycznego
Przy rozerwaniu składu i ucieczce powietrza zadziała hamulec pneumatyczny który zatrzyma sład
Odnośnie pociągów Alstom to nikt nie twierdzi że nie są nowoczesne, wszelkie zastrzeżenia są do jakosći wykonania i użytych materiałów.W środku wytarta wykladzina podłogowa zniszczona okleina scian.
Wadliwe oprogramowanie komputera które potrafi zablokować skład w środku tunelu,kiepskiej jakosći elektronika której uzkodzenie uziemiło skład w tunelu na długie minuty, odiwieczne problemy z drzwiami i kołami
Tych wad jest pozbawiony pociąg rosyjski który dzięki prostej konstrukcji prawie zawsze potrafi wyjechać z tunelu o wlasnych siłach
To wlaśne w Alstomach już kilka razy nastąpiła całkowita blokada hamulcy która uziemiła pociąg w tunelu i stacji
Jeżeli awarie pociągów Alsom te najpoważniejsze ne są odczuwalne przez pasażerów to zapraszam na stacje tuż po takiej awarii,można sie naocznie przekoanać jak wygląda stuacja na stacjach
Od znajomych slyszałem że w pociagach Alstom są już problemy z zamykaniem drzwi do kabiny maszynisty,dzieje się to dlatego że już kilka lat po zakupie w nowych pociagach zaczyna się odkształacać pudło
Co będzie z nimi za kilka lat ????

Co do hamulców to wiadomo, że potrzebny jest drugi hamulec w końcowej fazie hamowania ale chodzi o to, że Metropolis też ma taki i jest on sterowany elektrycznie a nie pneumatycznie. Dzięki temu nie ma strat energii przez te sprężarki i nic nie hałasuje pompując powietrze.
No a elektronika jak szwankuje to na to nie ma usprawiedliwienia, wada alstomu...
peterpz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt kwi 08, 2008 6:19 pm

Postprzez xxl » Śr sie 06, 2008 10:53 pm

człowiek napisał(a):Piszecie bzdury!ALSTOM jest lepszy dla pasazera pod kazdym wzhgledem dla maszynistow tez oprocz tych burakow z linii siedleckiej.A jak ktos mi pisze ,że ruski ma bardziej ergonomiczna kabine od ALSTOM-a to nie idzie spac bo tematu nie zna a piepszy bzdury.




Chwaliłeś się że jesteś maszynistą, wystawiasz sobie bardzo pochlebne świadectwo pisząc takie rzeczy o swoich kolegach
xxl
Znawca
Znawca
 
Posty: 224
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 8:20 pm

Poprzednia strona

Powrót do Tabor metra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron